Úvodná stránka / Popisy profesií

Account manažér

IT - Obchod a manažment

Account manažér je primárnou kontaktnou osobou pre klientov/accountov. Stará sa o vybranú skupinu významných zákazníkov. Zisťuje ich potreby a na základe nich navrhuje IT riešenie, zabezpečuje jeho realizáciu, koordinuje tím IT špecialistov zúčastňujúcich sa na implementácii dodávaného riešenia. Kultivuje, udržuje, posilňuje vzťahy s klientmi, informuje ich o nových produktoch, poskytuje poradenstvo.Vyvíja aktivity na získanie nových klientov.

[Viac Informácií]

Asistent/ka

IT - Obchod a manažment

Asistent/ka je styčnou osobou medzi interným tímom a externým prostredím. Zabezpečuje administratívne činnosti spojené s prevádzkou kancelárie, podporuje prácu manažmentu. Zodpovedá sa manažérovi/riaditeľovi. V závislosti od spoločnosti vykonáva rôznorodé činnosti od prepisovania textov až po zastupovanie manažéra v niektorých administratívnych otázkach, v niektorých prípadoch môže byť poverený/á vykonávaním odborných aktivít.

[Viac Informácií]

Call centrum operátor

IT - Obchod a manažment

Call centrum operátor pracuje v oddelení zákazníckej podpory. Komunikuje so zákazníkmi na diaľku za účelom poskytovania informácií alebo za účelom predaja služieb/tovarov. V prvom prípade odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy – radí, vysvetluje, rieši sťažnosti, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. V druhom prípade za účelom predaja, v rámci telemarketingu aktívne telefonicky oslovuje klientov a ponúka služby resp. tovar. Operátor väčšinu času pracuje s telefónnymi sluchátkami za počítačom, využíva internú databázu zákazníkov, zapisuje do nej aktuálne údaje. V mnohých prípadoch pracuje na smeny. Príklady práce operátora: - poradenský servis k predávaným produktom a službám (hardware, software) - poskytovanie služieb: objednávanie, aktivácia (telekomunikačný operátori) - marketingový prieskum: (agentúry vykonávajúce prieskum trhu) - zvyšovanie a udržiavanie loajality zákazníkov (obchodné spoločnosti) - telesales - aktívny telemarketing (obchodné spoločnosti) V prípade poskytovania služieb pre zahraničie si práca bude vyžadovať znalosť cudzieho jazyka. Činnosť operátora si vyžaduje stálu sústredenosť, v špičkových záťažových hodinách môže byť náročná a stresujúca.

[Viac Informácií]

Manažér IS

IT - Obchod a manažment

IT manažér manažuje tím odborníkov s cieľom zabezpečiť IT potreby organizácie v súlade s jej cieľmi. Je zodpovedný za spoľahlivú prevádzku IT, za rozvoj IT a budovanie IS podporujúcich činnosti ostatných oddelení. V prípade malých a stredných firiem to býva najvyššia IT pozícia. Komunikuje s manažérmi ostatných oddelení a vedením spoločnosti, na základe ich požiadaviek odporúča a navrhuje IT riešenia, ktoré následne realizuje pomocou svojho IT tímu.

[Viac Informácií]

Marketingový manažér

IT - Obchod a manažment

Marketingový manažér v oblasti IT a telekomunikácií manažuje propagáciu firemných produktov a služieb na trhu. V spolupráci s obchodným oddelením vykonáva aktivity za účelom zvyšovania trhového podielu. Zodpovednosti sa líšia v závislosti od spoločnosti a v závislosti od toho, či je úloha manažéra primárne zameraná na predaj produktov alebo len zúžene na zvyšovanie povedomia a znalosti produktov či značky. Plánuje, organizuje, riadi marketingové aktivity, ktoré nepriamo podporujú predaj. Kľúčovým aspektom úspechu marketingových aktivít je odhalenie a pochopenie potrieb zákazníkov resp. trhu, ich premietnutie do firemných produktov a služieb, adresná komunikácia a distribúcia na cieľové skupiny.

[Viac Informácií]

Obchodný manažér

IT - Obchod a manažment

Obchodný manažér zabezpečuje a zodpovedá za realizáciu obchodného plánu spoločnosti. Riadi predajné aktivity, manažuje obchodný tím a vedie ho k vysokým výkonom. Podstatná časť jeho času je venovaná práci s obchodnými zástupcami - náboru, školeniu, riadeniu, koučovaniu, motivovaniu a vedeniu. Je kľúčovým výkonným manažérom-obchodníkom v obchodnom oddelení, ovplyvňujúcim úspešné plnenie obchodných plánov. V niektorých organizáciách je obchodný manažér samostatne pôsobiacou osobou majúcou na starosti veľké obchodné projekty, širšiu zodpovednosť a kompetencie, predaj zložitých služieb/produktov alebo je napr. členom medzinárodného tímu.

[Viac Informácií]

Obchodný riaditeľ

IT - Obchod a manažment

Obchodný riaditeľ definuje ročné a kvartálne obchodné ciele v súlade s podnikateľským plánom spločnosti. V spolupráci s riaditeľom spoločnosti, výrobným a finančným riaditeľmi, prípadne ostatným vrcholovým manažmentom, stanovuje celkovú stratégiu pôsobenia na trhu, obchodnú stratégiu, stratégiu podpory zákazníkov. Spolupracuje s marketingovým riaditeľom pri propagácii produktov alebo značky. V závislosti od typu spoločnosti (predaj firemným zákazníkom, maloobchodný predaj, distribútor) sa obchodná stratégia a obchodné aktivity líšia. Zabezpečuje vzdelávanie personálu.

[Viac Informácií]

Obchodný zástupca

IT - Obchod a manažment

Obchodný zástupca komunikuje, prezentuje a presviedča zákazníkov o výhodách a užitočnosti produktov alebo služieb, hľadá a odporúča najlepšie riešenia. I keď jeho cieľom je získavanie objednávok, jeho poslaním je poskytovať také služby, ktoré pomôžu maximálne uspokojovať potreby zákazníkov. Jeho odmeňovanie je založené na výsledkoch predaja. Osobne navštevuje zákazníkov, baví ho komunikácia s ľuďmi, má radosť z poskytovania informácií – svojich klientov vzdeláva o inovatívnych produktoch. Pre svojich manažérov je zdrojom spätnej väzby od zákazníkov, napr. o kvalite poskytovaných produktov alebo ich nových požiadavkách.

[Viac Informácií]

Pracovník podpory predaja

IT - Obchod a manažment

Špecialista zákazníckej podpory je veľmi dôležitým kontaktným pracovníkom medzi spoločnosťou a jej zákazníkmi. Kľúčovým spôsobom ovplyvňuje spokojnosť klienta a formovanie jeho vzťahu k spoločnosti. Schopnosť trpezlivo spracovávať sťažnosti a zdvorilo jednať s nespokojnými zákazníkmi je neoceniteľná. Komunikuje so zákazníkmi za účelom poskytovania informácií, odpovedá na telefonické volania alebo emailové dotazy, radí, vysvetluje, rieši sťažnosti a technické problémy, prijíma objednávky, nastavuje alebo aktivuje služby. Technické problémy sa môžu týkať funkcionality, inštalácie, vzniknutých technických problémov. Musí mať aktuálne a veľmi dobré znalosti o produktoch a službách spoločnosti.

[Viac Informácií]

Riaditeľ

IT - Obchod a manažment

Riaditeľ spoločnosti realizuje podnikateľský plán spoločnosti. Spektrum jeho činností je odvodené od typu spoločnosti. V prípade čisto obchodnej spoločnosti sa jeho úsilie sústreďuje na marketovanie produktov, ktoré zahrňuje budovanie distribučných predajných kanálov, marketingovú podporu produktom a značke, podporu zákazníkom, podporu predaja, komunikáciu s trhom, monitorovanie konkurencie. V prípade, že spoločnosť je aj tvorcom služieb a/alebo vyrába produkty, zodpovednosť riaditeľa je ešte širšia. Úspešné naplnenie cieľov riaditeľa je závislé od mnohých kľúčových faktorov, predovšetkým však od kvality podnikateľského plánu, kvality personálu, charakteristík trhu.

[Viac Informácií]

Riaditeľ IT

IT - Obchod a manažment

Riaditeľ IT na strategickej úrovni identifikuje IT potreby organizácie podporujúce podnikateľské ciele organizacie. Buduje informačné systémy podporujúce činnosti ostatných oddelení. Manažuje IT oddelenie, je zodpovedný za spoľahlivú prevádzku a rozvoj IT. Komunikuje s vedúcimi pracovníkmi ostatných oddelení a vedením spoločnosti, na základe ich požiadaviek odporúča a navrhuje IT riešenia, ktoré následne realizuje pomocou svojho IT oddelenia.

[Viac Informácií]

Tento projekt vám bude nápomocný, ak ste hľadali: práca, profesia, brigády, voľné pracovné miesta, úrad práce, ponuky práce, trh práce, personálne agentúry.

Ponuky práce |  Profesie |  Popisy profesií |  Platy a benefity |  Práca v IT |  Práca v obchode |  Slovník |  Bio obchod |  Ochrana osobných údajov


© 2005-2024 JOBAGENT.SK, s.r.o. Všetky práva vyhradené. 28