Náplň práce, informácie o pracovnom mieste Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.Prečo je pre Vás táto pozícia vhodná: naberiete hodnotné administratívne skúsenosti - môžete využívať a naďalej sa zdokonaľovať v nemeckom jazyku- ak chcete ďalej napredovať, spoločnosť šikovných zamestnancov rada ocení kariérnym postupom Na tejto pozícii budete: kontrolovať faktúry od partnerov spoločnosti- priraďovať faktúry k správnej skupine na spracovanie podľa obsahu faktúry- archivovať dokumenty- sa aktívne podieľať na interných kontrolách- na dennej báze budete pracovať s PC a získavať nové skúsenosti v oblasti auto- moto
Práca v regióne
Výhody a ďalšie informácie Baví Vás administratívna práca a chceli by ste sa v tejto oblasti rozvíjať? Staňte sa súčasťou úspešnej medzinárodnej spoločnosti, ktorá si zakladá na spokojnosti zamestnancov. Spoločnosť je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel.Svojim zamestnancom ponúka: - pôsobenie v medzinárodnom prostredí so silným zreteľom na work-life balance - možnosť kariérneho rastu - školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností - work-life balance a dovolenky navyše Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.