Nachádzate sa: Úvodná stránka / Ponuky práce / Práca podľa profesií / Pracovník zákazníckeho servisu
Zapojte sa do prieskumu platov a porovnajte si vaše platové podmienky. [ Porovnať plat ]
Pracovník zákazníckeho servisu ako styčný kontakt spoločnosti so zákazníkom zodpovedá za poskytnutie dôsledného, profesionálneho a úplného zákazníckeho servisu - primeranej podpory a pomoci. Zákazníkmi sú buď spotrebitelia alebo firmy. Pracujú v širokom spektre organizácií - obchodných firmách, finančných inštitúciách, poskytovateľov služieb. Podľa toho sa líši ich zameranie a dominantné činnosti. Pracovník zákazníckeho servisu je zameraný na poskytovanie procesných informácií, napríklad o stave spracovania objednávky, rieši reklamácie, a rôzne informačné požiadavky. Zo zákazníkom komunikuje telefonicky, emailom, klasickou poštou alebo aj osobne. Zákaznícky servis vo všeobecnejšom ponímaní zahŕňa viacero pozícií, z ktorých najfrekventovanejšie sú - pracovník zákazníckeho servisu, operátor call centra, konzultant technickej podpory, pracovník helpdesku. Ich spoločnou črtou je, že komunikujú so zákazníkmi na základe žiadosti zákazníkov, nie sú zameraní na predaj. Pracujú v kancelárii, call centre alebo v maloobchonej prevádzke. [ viac informácií ]
Tento projekt vám bude nápomocný, ak ste hľadali: práca, profesia, brigády, voľné pracovné miesta, úrad práce, ponuky práce, trh práce, personálne agentúry.
Ponuky práce | Profesie | Popisy profesií | Platy a benefity | Práca v IT | Práca v obchode | Slovník | Bio obchod | Ochrana osobných údajov
© 2005-2024 JOBAGENT.SK, s.r.o. Všetky práva vyhradené. 32