Medzinárodná spoločnosť hľadá medzi seba Business Controllera, ktorý sa orientuje v dátach a ovláda reporting či tvorbu analýz! Ste to Vy?
AuJob s.r.o., 22.04.2024. Hlavný pracovný pomer
Práca v regióne
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
- Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.Prečo je táto pozícia vhodná práve pre Vás?- dostanete priestor naplno využiť svoje doterajšie skúsenosti - využijete možnosť priniesť vlastné nápady či ovplyvniť procesy v rámci reportingu- získate stabilné pôsobenie v rámci medzinárodného pracovného prostredia Ako Business Controller budete zodpovedať za:
- prípravu finančných reportov orientovaných priamo na zákazníkov z pridelenej krajiny- tvorbu podrobných analýz napríklad ohľadom dodávateľov alebo zákazníckych dát- prípravu reportov/analýz tak, aby boli správne uchopiteľné aj pre klienta- vizuál, dizajn, prípadne obsah informácií - vytváranie riešení pre zákazníkov- máte možnosť ovplyvniť samotnú procesy v rámci reportingu- úzku komunikáciu s kolegami v rámci materskej spoločnosti ale aj na strane pridelenej krajiny
Výhody a ďalšie informácie
- Práca s dátami, excelom a zmysel pre detail. Ak ste sa našli práve v týchto 3 bodoch, pozícia Business Controllera je Vám šitá na mieru. S nami získate možnosť stať sa súčasťou medzinárodnej a stabilnej spoločnosti, ktorá svoj brand úspešne reprezentuje vo viac ako 25 krajinách sveta.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám svoje CV.Zároveň získate množstvo zaujímavých benefitov ako :
- pôsobenie v medzinárodnom prostredí
- možnosť kariérneho rastu
- školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
- čas pre seba vo forme sick days a dovolenky navyše Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
- pôsobenie v medzinárodnom prostredí
- možnosť kariérneho rastu
- školenia a tréningy, zamerané aj na zdokonalenie jazykových zručností
- čas pre seba vo forme dovolenky navyše Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Požiadavky na uchádzača
- Praxi:
- 1-3 roky vo finančnej oblasti
- Požadované vzdelanie:
- vysokoškolské
- Zameranie štúdia:
- ekonomické, manažment
- Cudzie jazyky:
- AJ - B2/C1NJ - výhoda
- Osobnostné predpoklady:
- zodpovedný a organizovanýanalyticky schopnýkomunikatívne zručnýodolný voči stresuorientovaný na výsledky
- Čo pre túto pozíciu potrebujete? - zmysel pre detail- pri práci s dátami, analýzami a reportami sa bez neho nezaobídete- ľudský a proaktívny prístup pri pravidelnej komunikácii s kolegami z iných krajín- schopnosť efektívneho time managementu pri výkone svojej práce- anglický jazyk, ktorý bude súčasťou Vašej každodenného pracovného dňa
AuJob s.r.o.
AuJob s.r.o.
Jelenia 11
Bratislava
81105
personalny konzultant
office112@aujob.sk
0902-933-112
Sat, 18 May 2024 04:20:09 GMT - Vytlačené zo stránky www.jobagent.sk - ponuky práce online