Úvod  |   Ponuky práce  |   Brigády  |   Životopisy  |   Platy  |   Diskusie  |   Informácie  |   Pre firmy

Úvodná stránka / Diskusné fórum / IT praca vo viedni

V diskusiách hľadať slová:

Pridať tému do diskusie

Okruhy diskusií

Diskusie podľa

IT praca vo viedni

jozo, 13.04.2008 10:51

Caute, mate niekto skusenosti ako je to s pracou a platom vo Viedni ? teraz pracujem ako programator v BA... podla platoveho prieskumu som pod priemerom ale stale som len student..oplati sa mi ist pracovat do Viedne ? diki

reagovať    poslať známemu

Tomas, 13.04.2008 14:11

Re jozo: Ak si z BA a mas moznost dochadzat do Viedne, t.j. neminies 20-30 tisic na ubytovanie vo Viedni a budes si aj stravu zabezpecovat na Slovensku, tak sa ti to rozhodne oplati. Samozrejme ze by sa ti oplatilo ist tam pracovat aj keby si tam mal byvat, ale uz by to nebolo tak vyhodne pre teba. Ak mas moznost ist do zahranicia tak nevahaj. Takato prax sa dobre vynima v tvojom CV a vies sa lepsie uplatnit v buducnosti.

PP, 16.04.2008 11:25

Re jozo:
Presne tak nielen ze TH napisal ze sa bude dobre
"...vynima v tvojom CV a vies sa lepsie uplatnit v buducnosti"
Ale budes mat moznost nadobudnut vela skusenosti
ktore tazko ziskas tu na Slovensku.
Niektore spolocnosti preplacaju cestovne den/par euro mne to vyslo cca 180skk/den.
Vlak do Viedne chodi zo stanice Petrzalka a je to cesta porovnatelna ako napr: z Trnavy.
Vo Viedni pracuje vela JAVA programatorov a embeded technikov mozno nebude zle ked si hodis inzerat na ubytko.
Ak by si chodil autom samemu sa ti to asi neoplati
lebo dialnicna znamka a benzin nieje sranda ale cesta je cca rovnako rychla ako vlak.

PR, 20.04.2008 20:02

poznate nejaku rakusku obdobu slovenskeho portalu profesia.sk, alebo tohto informatici.sk, kde su zdruzene vsetky IT ponuky pod jednou strechou ? lebo ako pozeram tak pozeram je to tam volake roztrusene po webe....BTW teraz ako sa dostavala dialnica z BA do viedne tak stale plati ze casovo je to ako ist vlakom ? dikes