Úvod  |   Ponuky práce  |   Brigády  |   Životopisy  |   Platy  |   Diskusie  |   Informácie  |   Pre firmy

Úvodná stránka / Diskusné fórum / soitron 2nd line - kolko pytat nastupny?

soitron 2nd line - kolko pytat nastupny?

Slopatron, 23.06.2016 11:06

Re emko: Anometh
Bolo tam viac ludi co vedeli a chceli otazne ci mohli nieco zmenit.
Zase tam bolo HR oddelenie modeliek ktore sa len usmievali a nic neriesili.
Prechod z contractorov na internal HP bola reakcia HP ked videlo
ze im Slopatron zacal liezt do inych zakaziek ako Support centrum a
zaroven aby znizil zavyslost na agenturach. Nemohli len tak prist o polku support Centra ak by sa HP nedohodlo agenturou na budgete
Slopatron rullez.
PS: AT&T malo tiez tuto agenturu. Je lepsie pracovat priamo ako mat 3 sefov
1) sef zakaznik - USA Customer
2) sef ktory - HP manager
3) Soitron manager
a kazdy ma inu predstavu na procesy

Vaša reakcia

Vaše meno / prezývka: *
Váš e-mail (nepovinné):   Zverejniť email
Text príspevku *:

Do políčka odpíšte zobrazený kontrolný kód:     *   


Tento projekt vám bude nápomocný, ak ste hľadali: práca, profesia, brigády, voľné pracovné miesta, úrad práce, ponuky práce, trh práce, personálne agentúry.

Práca emailom |  Ponuky práce |  Brigády |  Profesie |  Regióny |  Firmy |  Popisy profesií |  Platy a benefity |  Práca v IT |  Práca v obchode |  Slovník |  Bio obchod


© 2005-2018 JOBAGENT.SK, s.r.o. Všetky práva vyhradené. 45