Úvod  |   Ponuky práce  |   Brigády  |   Životopisy  |   Platy  |   Diskusie  |   Informácie  |   Pre firmy

Úvodná stránka / Diskusné fórum / Mechanik pocitacovych sieti

Mechanik pocitacovych sieti

Ajuska, 19.10.2009 18:01

Zdravim chcem sa nieco opytat.Som na odbore mechanik pocitacovych sieti a chcela by som vediet ci sa po skonceni studia voebc niekde zamestnam z takymto odborom...Ja viem dost vseobecna otazka ale chcela by som to vediet,pretoze by som naozaj nerada skoncila ako predavacka v obchode :D

reagovať    poslať známemu

rt, 20.10.2009 10:37

Je to "iba" stredna skola vsak? Co ovladas? Len krimpovanie a tahanie kablov alebo aj navrh zlozitejsich sieti, konfiguracia rootrov atd.? Mas nejake cisco certifikaty? Ale ajtak dievca v tomto odbore je zaujimavy jav :-)

trulliho, 20.10.2009 17:41

okrem ineho dost zalezi od znalosti anglictiny.
ale aj tak silno pochybujem...ja mam bc titul(informaticka VS), cisco ccna 1..4, low level english, ziadne skusenosti a valam sa na urade prace.

Ivan, 07.10.2016 14:51

Re trulliho: čau máme už rok 2016 tvoj príspevok je z roku 2009 a chcel by som sa opýtať ako si pokročil nakoľko som rozmýšľal že by som si spravil cisco certifikát Ď

Ajuska, 20.10.2009 18:38

No takto som v prvom rocniku :)..ale pytam sa len tak pretoze ak mam skoncit na urade prace tak to radsej rychlo prestupim kym sa da:)...no je to stredna skola teda priemyslovka...budeme sa ucit programovat,navrh a montaz pc siete,a take veci v oblasti hardweru cize sa budem hrat z tymi komponentami a take veci :)...len neviem ci sa s tym vobec uchytim niekde..no a co sa tyka AJ no tak ucim sa ju uz siesty rok takze celkom dobre mi aj ide...

L, 20.10.2009 19:26

Re Ajuska:
Podla mna maju sietari dobre uplatnenie celkom, len si nie som isty tou ako je to so stredoskolakmi.... mozno si budes musiet dorobit VS :P.
Ale minimalne do TS v kosiciach na IT academy by ta asi vzali.Je tam plat okolo 500 eur, a ak spravis testy nakoniec tak ta normalne zamestnaju.