Úvod  |   Ponuky práce  |   Brigády  |   Životopisy  |   Platy  |   Diskusie  |   Informácie  |   Pre firmy

Úvodná stránka / Diskusné fórum / S čím začať

S čím začať

Mirec, 01.07.2013 20:34

Zdravim, študujem na odbore umela inteligencia na fei tuke, začal som študovať javu pomocou publikacie "Myslime objektove v jazyku Java" od pecinovskeho, je to hlavne na detailne pochopenie ako sa nauciť objektovo programovať. Snáď to do konca prázdnin už budem mať celé prejdené. Momentálne som dokončíl prvý rok na ing. štúdiu tak ešte mám čas jeden školský rok. Chcel by som ešte za ten čas niečo sám doučiť, keďže nejaké 3 hodinky denne na rozflákanie sa nájdu tak aby boli plnohodnotne využíté čo by ste mi odporúčali ešte do budúcnosti sa naučiť aby mi to pomohlo sa zamestnať, neviem ako je to s absolventami či je o nich záujem okrem t-systems ktoré však tuším sú zamerané viac na správu. Takže čo odporúčate ešte doplniť? alebo sa potom ešte lepšie zamerať na Javu a šepcializovať sa na ňu?

reagovať    poslať známemu

Filip, 01.07.2013 20:58

Re Mirec: Heh, nejak neskoro si sa zacal ucit nie? Ja pojdem do 3. rocnika BC (tiez TUKE) a teraz som sa zacal ucit C++, lebo som zistil ze z tej skoly si toho vela neodnesiem. A aj tak som dost neskoro zacal. A si najdi hlavne na ten posledny rok brigadu v IT. T-systems vraj beru kazdeho, ale neviem ako je to s ludmi na part-time. Ja tiez skusim aspon do tych vacsich IT firiem poslat zivotopis, mozno sa mi ozvu. A t-systems co som pozeral su zamerany na databazy, windows, linux, siete, SAP. A ked chces vediet programovat v Jave, tak musis hlavne programovat a programovat. Si vymysliet nejaky projekt a cvicit na tom. Kniha nauci len zaklady. Vela stastia. :)

Mirec, 01.07.2013 23:53

Re Filip:
no ano, je to kus neskoro ale stale lepsie jak nikdy :) tych prikladov je habadej a samozrejme aj ja si povymyslam, hlavne to algoritmicke myslenie a objektove programovanie si chcem vniest do hlavy a celkom to ide hoc pomaly ale ide :)