Úvod  |   Ponuky práce  |   Brigády  |   Životopisy  |   Platy  |   Diskusie  |   Informácie  |   Pre firmy

Úvodná stránka / Diskusné fórum / Študent chce praxovať

Študent chce praxovať

Marcel, 08.02.2013 02:20

Zdravím, som študent VŠ...Aplikovaná informatika a automatizácia...som v 2 ročníku a už dávnejšie som zistil že škola mi nedá potrebné znalosti na prácu preto by som chcel nejako začať praxovať a učiť sa nech môžem získať skúsenosti(lebo pol roka skúseností sú lepšie ako 3 roky školy)...ak by ste mali nejaké rady kde začať alebo si tým aj privyrobiť tak to by bolo super...c++, c# základy ale programoval som aj Delphi, Pascal Html CSS...ale som otvorený voči možnostiam :)

reagovať    poslať známemu

Tomáš, 14.02.2013 10:06

Re Marcel: Zdravím Vás, pošlite mi mailom Váš životopis prosím.

Marcel, 25.02.2013 23:06

Re Tomáš: Prosím vás pošlite mi mailovú adresu alebo mi sem napíšte...môj mail je marcel.nikmon@gmail.com

Richard, 14.03.2013 18:49

Dobrý večer, chcel by som sa poradiť poprípade nájsť si brigádu v IT, mám za sebou kurz Software Developer (rocny) kt som absolvoval v Corku v Írsku. Mám certifikáty MCP od Microsoftu a od City&Guilds pre Javu a testovanie softveru. Bral by som akukolvek moznost za ucelom ziskania praxe. Poprípade poprosím niekoho o radu ako sa v Bratislave co najskor dostat k nejakemu IT jobu a ake certifikaty alebo ine kroky by som mal podniknut. Za rady dakujem, som otvoreny moznostiam...

katy, 11.12.2013 18:04

Re Richard: Ak mate produkt, alebo sluzbu, alebo iba potrebu prezentacie a aj zisku, a viete vyuzit internetovu kancelariu, tu je nastroj, ktory vyuziva velka mnozina ludi podnikajucich online. http://www.simplemoneysystem.cz/sms1/METKkC
krok s dobou, trochu aktivity ( nic náročnejšie, ako poznanie sa s novým mobilom ) a 100% provízie cestou internetového marketingu. Propagujte svoje aktivity online a so ziskom