Agentúra Mobile College
ivana, 13.04.2010 18:13
Ahojte, nemohol by mi niekto napisat nejake skusenosti s agenturou Mobile College?
lenka, 27.04.2010 22:20
Re ivana: Pridavam se k ivane s prosbou o zkusenosti s touto agenturou, hledam ruzne na netu, ale jako by byli kratce na trhu, ze nikde moc reference nejsou... diky vsem... jestli je zkusenost klidne napiste na leni23@email.cz
eff, 21.07.2010 12:31
Re ivana:
Ja som tam isteho casu brigadovala (v agenture) a napriek tomu, ze uz s nikym z nich v kontakte nie som, som naozaj presvedcena, ze sa jedna o jednu z mala serioznych agentur na SR. Poplatky maju sice vyssie, ale je to predsa biznis..clovek ma aspon istotu, ze pokial sa agentura nahrabe na sprostredkovani, nema uz potrebu hrabat na inych veciach..Sama zvazujem pracu v UK a je pravdepodobne, ze sa zo zamestnanca stane potencialny klient...U mna Mobile College 100% doveryhodny.
maja, 26.08.2010 10:56
Re ivana:
ja sa pripajam my sme sa s priatelom pred mesiacom zaregistrovali do agentury a uz nam nasli aj robotu v krasnom malom hoteliku na vidieku v utorok odlietame. Musim uznat ze poplatky su dost vysoke ale komunikacia s nimi bola vyborna, okamzite reakcie na email, kontaktovali ma hned ako bolo nieco nove, podporovali a dodavali nam sebavedomie pri pohovoroch takze super. Myslim si ze na Slovensku jedna z velmi maleho mnozstva serioznych agentur
jozef jozef.pavlisin(at)gmail.com, 29.09.2010 15:20
Re maja: skutocne? zvazujem, ze by som cez nich siel, takze praca bola ista po prichode atdatd? diky moc, Jozef.
jozefj jozef.pavlisin(at)gmail.com, 29.09.2010 15:26
Re jozef: zabudol som, reakcia poslite radsej na email jozef.pavlisin@gmail.com, diky.
Miro, 13.11.2010 13:24
Re jozefj: ja som cez nich priamo vo warrington. pracu mam. ale vsetko som od nich musel 10x pytat. nic nedali sami od seba. myslim vsetky informacne papiere.
brano, 01.03.2011 18:05
Re Miro:
Ahoj Miro, aj ja s priateľkou zvažujem, či sa u ních popýtať na prácu tiež vo Warringtone (Práca v sklade Marks and Spencer), možno si tam tiež, tak by som sa ťa chcel spýtať je všetko v poriadku s tou prácou, ubytovaním atď. Diky moc
regina, 22.03.2011 17:07
Re brano: Ahoj aj ja zvazujem ag mobile college zilina a tiez warrington marks and spencer. ak viete novinky o tejto praci ci ag. pls piste na mail regifo@gmail.com.
vdaka
r
maria, 29.03.2011 17:24
Re regina: zistili ste nieco o tej agenture ?..kontaktujte ma prosim 0918021587
iwanna, 21.04.2011 17:10
ahojte..prosim vas ak mate nieco nove ohladom prace cez nich, napiste. lebo ja chcem ist tiez s priatelom a rozhodujeme sa aku pracu a kde... dakujem
kacena, 10.05.2011 12:40
ahoojte..ide niekto koncom maja zaciatkom juna do Warringtonu cez Mobile college??????
steeve, 10.05.2011 21:14
RE: moze mi niek to poradit kto ma skusenosti ohladom agentury global agency moc vam budem vdacny..
dusann, 16.05.2011 10:36
Cawte vsetci, rozmyslam nad touto agenturou a z tohto dovou Vas chcem poprosit, ci mate nejake nejake aktualne info o Mobille College. Info posielajte na email: dusanzilina@azet.sk Dik
skusenosť nadovšetko, 08.06.2011 02:23
Re ivana: táto agentúra stojí za deravý groš! povedia vam , že v práca v pohode, ubytovanie je zabezpečené....... ale omyl! zlá práca, málo hodín, ubytovanie čo ste zaplatili mobile college si dajú do vrecka! a cestu si musite platiť sami! jedlo sami! ostatné veci na prežitie sami!,,, chcú zarábať na ľudoch! aj ked ľudia majú málo aj to málo im dajú a potom neskôr ostanú NEMILO prekvapený. Nemam dobrú skúsenosť s mobile college a ludia čo su v zahraničí nehovoria o tejto agenture chválu ale naopak hrešia na ňu ako sa len dá. lebo naslubujú hory doly....a vam ostanú iba prázdné vrecká a len tak tak ste štastný ked sa dostanete domov! a po ceste sa vam nič nestane.
Jaroslav Durana, 02.03.2012 07:46
Re skusenosť nadovšetko: Zdravim Vas!
-agentura Mobile College ma od zaciatku roku 2011 nove vedenie a len za minuly rok ziskala 2.miesto v kategorii \"male personalne agentury\" z pomedzi 200 inych agentur na Slovensku -a to za najlepsie vyberove procesy -hodnotene spatnou vazbou od samotnych uchadzacov.
( http://www.recruitrank.sk/awards2011/?cms_id=43498 )
Hodnotili to samotny uchadzaci -takze par zapornych reakcii od par anonymov nam urcite nenici renome. Zopar vybranych prispevkov od kladne hodnotiacich uchadzacov najdete aj na stranke mobilecollege .sk
V mojom mene mozem povedat len to, ze svoju pracu vykonavame svedomito a vzdy s najlepsim umyslom pre nasich uchadzacov. Vo svete nieje vzdy vsetko idealne a vo vsetkom sa najdu nedostatky -ale ked niekto tak velmi nadava napr. na pracu v rychlom obcerstveni v Nemecku -mal radsej sediet v skole ked bolo treba a mohol pracovat napr. v banke -preco by niektori uchadzaci isli cez nasu agenturu do tejto prace aj po druhy raz? (a su taky aj tento rok) -proste su prace, v ktorych je niekto stastny a niekto odpada z toho, ze uz mu maminka nestriha nechtiky a nepostiela mu postel.. Ti, co tvrdia, ze sa tam da lahko dostat cez urad prace vacsinou este cakaju v rade na chodbach.. Pokial ide o nespokojnost s niecim na pobockach v Nemecku - Kazdy \"ukrivdeny\" pracovnik moze danu pobocku McDonaldu alebo Burgerkingu zazalovat -a oni velmi rychlo stratia licenciu -ved sa jedna o nadnarodne spolocnosti,ktore musia dodrziavat pravidla inak pridu o licenciu.. Co sa tyka studijno-pracovnych pobytov : mozno niekto nemal stastie na najlepsieho ucitela a mozno niekto nemal najidealnejsiu pracu (partnerske skoly vyuzivaju mnozstvo zamestnavatelov) -ale my mame v agenture mnozstvo navstev spokojnych rodicov -mnohe ich deti doteraz pracuju v Anglicku a to najma vdaka spominanym programom..
Nejdem sa tu dnes viac rozpisovat o celom fungovani Agentury -snad by som len odkazal vsetkym anonymom, ktori maju nejaky problem s Agenturou Mobile College, aby mi pripadne dali vediet na 0903 199 901 o ich prispevku -rad sa Vam k Vasim pripomienkam ci staznostiam vyjadrim-nie ako anonym- ale ako veduci tejto Agentury.. (nebudem komentovat rozhodnutia minuleho vedenia -ale len komentare ludi, ktori vyuzili nase sluzby od zaciatku roka 2011)
Dakujem : Jaroslav Durana (RecruitRank Award finalist 2011)
PS: Agentura a jej sluzby nie su pre vsetkych -ti sikovnejsi nas samozrejme nepotrebuju..
A inak pre informaciu vsetkym -snazime sa momentalne viac obraciat na moznosti studia a jazykovych pobytov -nakolko mame uz dohodnutu spolupracu (vo viacerych pripadoch exkluzivnu) s mnozstvom zahranicnych skol a univerzit po celom svete..
re: skusenost nadovsetko, 04.11.2011 20:23
Re skusenosť nadovšetko: Sa mi asi sniva!, ze toto niekto dokaze napisat. :D ze cestu si platite sami - to je samozrejme, kto vam v anglicku kde preplati cestu? nikdo!! dokonca ani na Slovensku, wake up!!! a este cakas, ze ti niekto bude kupovat ci varit aj jedlo alebo davat zadarmo? Ty si z ineho sveta ci co? To niesi doma u mamicky!!! Kde ti na Slovensku niekto navari, naserviruje a este aj zaplati jedlo? A to cakas, ze bude robit niekto v Anglicku? Tu je kopu cudzincov a Anglicania sa s toho nejdu posrat, ked pride dalsi jeden. Mas velmi Mylnu predstavu! A teraz k veci naozaj je to nefer, ze Vam v agenture nepovedia celu pravdu. Ked pridete pred vianocami (November, December) tak je najviac prace. A v Januari uz praca nie je tak vacsinu personalu vyhodia. Tak to je ked niekto pracuje pre agenturu. Vy pracujete pod anglickou agenturou. To, ze podpisete nieco na Slovensku, s tym si mozte vytapetovat akurat tak izbu. Ked pridete sem hned prvy den podpisujete zmluvu s anglickou agenturou. Ta potom rozhoduje kolko maju prace a kolko ludi potrebuju ci nepotrebuju.
Su tu 3 sklady. E-com, Main site a Kingsland. S pocutia viem, ze najhorsie podmienky su na E-come. Tam maju ludi ako tovar. Striedaju ich jedneho po druhom. Pride novy starter a ty co su tu dlhsie dostavaju unpaidy- cize neplatene volno a tym padom nezarabaju. Tam sa casto dostavaju ludia co nevedia anglicky alebo len velmi slabo. KED NEVIETE ANGLICKY NECHODTE SEM!!! Budu vas mat len za dalsieho hlupaka z Vychodnej Europy.
V dalsich skladoch (Main site) su o cosi lepsie podmienky a TEN CO VIE ANGLICKY a plni normy tak sa tu udrzi. Samozrejme to hlavne zalezi od managera. ZHRNUTIE- NECHODTE SEM KED NEVIETE ANGLICKY, KED CAKATE, ZE VAM NIEKTO BUDE VARIT A ESTE TO ZAPLATI, NIKTO VAM TU NEBUDE NA ZACHODE UTIERAT RIT. KED mate trochu rozumu alebo sa nebojite pridite do Anglicka, tu sa zaregistrujte v agenture a mate to zadarmo a bez poplatkov. Tu je vyberanie penez za pracu trestne! Pracovnych agentur je tu plno staci si vybrat.
english man hahaha :D, 14.11.2011 06:02
Re re: skusenost nadovsetko:
ach debilko velký pán býva v anglicku,mamu mu chodí variť prať,žehliť,riťku utirerať! je vela poctivých agentúr čo si cennia pracovnú silu a prispievajú na ubytovanie, dopravu a jedlo zadarmo + iné benefity! aby si bol v obraze ty angličan velký pánko z Londína :D:D:D anglicko je h***o oproti nemecku a velký kkkt. je robota v sklade oproti práca v mc donalde... :-D a čo ked je to tresné vyberať peniaze za prácu,,,vídiš aj tak to každý robí,,,,sa obohacuje na druhých... ked ťa ludia nemajú radi a si im odporný lebo si slovák či z vychodu eu, po prípade si najdu niečo začo iné čo im na tebe nezdá a ani tá tvoja angličtina na 1 s *** ty nepomôže, tak to pochop !!! že ludia majú ludí v p--------......,,, asik tolko english man :D:D:D všade si bol všetko si videl a všetky si ozeral čo? :-D aj tak najlepšie je isť iba tak na blink niekam do cuzdiny ,alebo cez urad práce lebo su tam neni také klamlivé agentúry ako Agentúra Mobile College čo si vypíta od vás 350e len za vybavenie roboty + sľuby,,,, a to nepočítam cestu tam aj spať, a ostatné výdaje.... :-) čiže 1000e si zoberte a chodte radšej iba tak niekam, ked sa nebojíte a máte chuť, odvahu spoznávať niečo nové a nových ludí,,, základ sú peniaze a znalosť cuzdieho jazyka :-) ináč nemáte šancu, ak mi neveríte,skúste uveríte :-)))
PRE english man hahaha, 02.12.2011 18:38
Re: english man hahaha :D Chudacik teba priroda inteligenciou neobdarila, ale co aj taky su ludia :) Ohanat sa tu nejakym podradnym Mc Donaldom. Nikto nepovedal, ze praca v sklade je cool, ale na zaciatok OK. A pre mnoho ludi co tam robi je to OK aj na dlhsie. Ale pre uboziacika ak si TY je Mc Donald sen. Tak si ho snivaj dalej, lebo v zivote aj tak nikdy viac nedosiahnes. Si precitaj ten tvoj text a zamysli sa nad sebou, hmm to ty nedokazes ty pologramotny hlupacik.
kirsten, 31.01.2012 13:20
Re PRE english man hahaha:
J...e Vám?
Toto je portál o skúseností z agentúrami, pretože skúsenosť je cenná rada
nadovšetko pre tých ktorý podpíšu zmluvu s d......sk.
Chodťe do ......s týmto vzájomným a trápnym osočovaním, len dokazuje,
že Slovák v zahraničí odrbe Slováka skôr ako, iný.
tak tak tak, 25.03.2012 23:41
Re kirsten: kirsten máš pravdu,slovak slovaka aj v zahraničí zapáli.... ,slovaci su hlupy ..... akože aj naivný,,,,,, podla mojej skusenosti zo slovakmi v zahraniči ,,,,,, radšej som sa za nich ani nepriznával,,,,,a radšej som bol z inými národnostami ,,,lebo slováci su hlupáci, a nič si necenia!!!! newedia nič oceniť! je to pravda holý fakt,,,,,
kirsten, 31.01.2012 13:31
A čo sa týka Mobile College, ako tu okrem svojej skúseností čitam,
tak aj iní mali podobnú skúsenosť.
Mobile College by si zaslúžili aby im zrušili sprostredkovaťelskú činnosť,
ale možno aj štát zarobil na ich úžere na nás.
zaslúžili by si hromadné trestné oznámenie,
no u nas na Slovensku spravodlivosť neexistuje.
Tým sedlákom pošlem do žiliny balík, kde budú pekne kuracie krídielka so stehienkami, (po ročnej záruke) s odkazom: Nech sa nažerú.
Jediné čo si tie svine zaslúžia ....
Jaroslav Durana, 02.03.2012 07:48
Re kirsten: Zdravim Vas!
-agentura Mobile College ma od zaciatku roku 2011 nove vedenie a len za minuly rok ziskala 2.miesto v kategorii \"male personalne agentury\" z pomedzi 200 inych agentur na Slovensku -a to za najlepsie vyberove procesy -hodnotene spatnou vazbou od samotnych uchadzacov.
( http://www.recruitrank.sk/awards2011/?cms_id=43498 )
Hodnotili to samotny uchadzaci -takze par zapornych reakcii od par anonymov nam urcite nenici renome. Zopar vybranych prispevkov od kladne hodnotiacich uchadzacov najdete aj na stranke mobilecollege .sk
V mojom mene mozem povedat len to, ze svoju pracu vykonavame svedomito a vzdy s najlepsim umyslom pre nasich uchadzacov. Vo svete nieje vzdy vsetko idealne a vo vsetkom sa najdu nedostatky -ale ked niekto tak velmi nadava napr. na pracu v rychlom obcerstveni v Nemecku -mal radsej sediet v skole ked bolo treba a mohol pracovat napr. v banke -preco by niektori uchadzaci isli cez nasu agenturu do tejto prace aj po druhy raz? (a su taky aj tento rok) -proste su prace, v ktorych je niekto stastny a niekto odpada z toho, ze uz mu maminka nestriha nechtiky a nepostiela mu postel.. Ti, co tvrdia, ze sa tam da lahko dostat cez urad prace vacsinou este cakaju v rade na chodbach.. Pokial ide o nespokojnost s niecim na pobockach v Nemecku - Kazdy \"ukrivdeny\" pracovnik moze danu pobocku McDonaldu alebo Burgerkingu zazalovat -a oni velmi rychlo stratia licenciu -ved sa jedna o nadnarodne spolocnosti,ktore musia dodrziavat pravidla inak pridu o licenciu.. Co sa tyka studijno-pracovnych pobytov : mozno niekto nemal stastie na najlepsieho ucitela a mozno niekto nemal najidealnejsiu pracu (partnerske skoly vyuzivaju mnozstvo zamestnavatelov) -ale my mame v agenture mnozstvo navstev spokojnych rodicov -mnohe ich deti doteraz pracuju v Anglicku a to najma vdaka spominanym programom..
Nejdem sa tu dnes viac rozpisovat o celom fungovani Agentury -snad by som len odkazal vsetkym anonymom, ktori maju nejaky problem s Agenturou Mobile College, aby mi pripadne dali vediet na 0903 199 901 o ich prispevku -rad sa Vam k Vasim pripomienkam ci staznostiam vyjadrim-nie ako anonym- ale ako veduci tejto Agentury.. (nebudem komentovat rozhodnutia minuleho vedenia -ale len komentare ludi, ktori vyuzili nase sluzby od zaciatku roka 2011)
Dakujem : Jaroslav Durana (RecruitRank Award finalist 2011)
PS: Agentura a jej sluzby nie su pre vsetkych -ti sikovnejsi nas samozrejme nepotrebuju..
A inak pre informaciu vsetkym -snazime sa momentalne viac obraciat na moznosti studia a jazykovych pobytov -nakolko mame uz dohodnutu spolupracu (vo viacerych pripadoch exkluzivnu) s mnozstvom zahranicnych skol a univerzit po celom svete..
hahaha, 13.01.2012 07:39
Re PRE english man hahaha:
ked si bol malý si musel pri pôrode padnuť na hlavu
kirsten, 04.07.2011 16:10
Re skusenosť nadovšetko:
Ano suhlasím a smiešne naozaj smiešne, že dalej sa im darí
pomocou úžery sa klamstvom obohacovať na iných.
Klamári, klamári a úžerníci.
Tolko stažností čo prešlo MSVaR v Ba, ohladom nich, tak boli už tak zúfalí že mi poradili nech podám na nich hromadné trestne oznamenie za porušenie zmluvy ohľadom nesplnenia podmienok,,,,ale komu sa chce s takými úžerníkmi ťahať roky po súdoch...
Dajte si pozor čo s nimi podpíšete!!!!!
Akonáhle podpíšete zmluvu a prídete na pôdu cudzej krajiny, už patríte vačšinou druhej anglickej agentúre, (akokeby predali kus niekoho)pod ktorú spadáte.a tam v anglicku neplatí slovenská zmluva aj keď vás oklamú či o miesto natupu, dátum, ubytko....to si s nimi musíte vybaviť na slovensku.
samo, 24.06.2011 20:09
Re skusenosť nadovšetko: durana a spol je jedna ****avacka banda ktora si chce co najrychlejsie a za kazdu cenu najebat vrecka zavadzaju ludi blaznia a pritom je to iba biznis s ludmi.....cim viac ludi vyslu tym vacsi zisk....waringhton a okolie neskusajte radsej chodte na blink....
dede, 24.06.2011 20:17
Re samo: ja neviem este do dnes prist na meno tomu *****ovy zo ziliny.....vyjebana lakoma skurvena svina.....sak aj na psa pride mraz a ty zamrznes...
pato, 24.06.2011 20:21
Re ivana: a pome vsetci...durana je ko a ko a *****ttt...vyjebany zakerny hajzel aj s tou picou suslavou vyjebanou prostitutkou.....roz****m ti picu..ty hajzel
Jaroslav Durana, 02.03.2012 07:53
Re pato: Ty budes ten co kradol v McDonalde, vsak? Chudacik -necudujem sa ,ze ta vyhodili z prace -zrejme ti nemal kto strihat nechtiky na nohe :) ..alebo si ten, co nam partner hlasil, ze prisiel podnapity do prace, vsak? :)))
-Agentura Mobile College ma od zaciatku roku 2011 nove vedenie a len za minuly rok ziskala 2.miesto v kategorii \"male personalne agentury\" z pomedzi 200 inych agentur na Slovensku -a to za najlepsie vyberove procesy -hodnotene spatnou vazbou od samotnych uchadzacov.
( http://www.recruitrank.sk/awards2011/?cms_id=43498 )
Hodnotili to samotny uchadzaci -takze par zapornych reakcii od par anonymov nam urcite nenici renome. Zopar vybranych prispevkov od kladne hodnotiacich uchadzacov najdete aj na stranke mobilecollege .sk
V mojom mene mozem povedat len to, ze svoju pracu vykonavame svedomito a vzdy s najlepsim umyslom pre nasich uchadzacov. Vo svete nieje vzdy vsetko idealne a vo vsetkom sa najdu nedostatky -ale ked niekto tak velmi nadava napr. na pracu v rychlom obcerstveni v Nemecku -mal radsej sediet v skole ked bolo treba a mohol pracovat napr. v banke -preco by niektori uchadzaci isli cez nasu agenturu do tejto prace aj po druhy raz? (a su taky aj tento rok) -proste su prace, v ktorych je niekto stastny a niekto odpada z toho, ze uz mu maminka nestriha nechtiky a nepostiela mu postel.. Ti, co tvrdia, ze sa tam da lahko dostat cez urad prace vacsinou este cakaju v rade na chodbach.. Pokial ide o nespokojnost s niecim na pobockach v Nemecku - Kazdy \"ukrivdeny\" pracovnik moze danu pobocku McDonaldu alebo Burgerkingu zazalovat -a oni velmi rychlo stratia licenciu -ved sa jedna o nadnarodne spolocnosti,ktore musia dodrziavat pravidla inak pridu o licenciu.. Co sa tyka studijno-pracovnych pobytov : mozno niekto nemal stastie na najlepsieho ucitela a mozno niekto nemal najidealnejsiu pracu (partnerske skoly vyuzivaju mnozstvo zamestnavatelov) -ale my mame v agenture mnozstvo navstev spokojnych rodicov -mnohe ich deti doteraz pracuju v Anglicku a to najma vdaka spominanym programom..
Nejdem sa tu dnes viac rozpisovat o celom fungovani Agentury -snad by som len odkazal vsetkym anonymom, ktori maju nejaky problem s Agenturou Mobile College, aby mi pripadne dali vediet na 0903 199 901 o ich prispevku -rad sa Vam k Vasim pripomienkam ci staznostiam vyjadrim-nie ako anonym- ale ako veduci tejto Agentury.. (nebudem komentovat rozhodnutia minuleho vedenia -ale len komentare ludi, ktori vyuzili nase sluzby od zaciatku roka 2011)
Dakujem : Jaroslav Durana (RecruitRank Award finalist 2011)
PS: Agentura a jej sluzby nie su pre vsetkych -ti sikovnejsi nas samozrejme nepotrebuju..
A inak pre informaciu vsetkym -snazime sa momentalne viac obraciat na moznosti studia a jazykovych pobytov -nakolko mame uz dohodnutu spolupracu (vo viacerych pripadoch exkluzivnu) s mnozstvom zahranicnych skol a univerzit po celom svete..
Slavka28, 23.11.2011 23:19
Re pato: no tak takeho primitiva s takym slovnikom by som z prace vyhodila ihned po prichode! Ty by si mal problemy s kazdou agenturou a v kazdej praci, co by ti sprostredkovali.
Cudujem sa ludom, co daju na vyjadrenia uboziakov s takymto vystupovanim!!!
kata, 04.10.2011 21:33
Re ivana: tak bola som cez tuto agenturu minuly rok vo Warringtone nechali nas tam cez sviatky ked nas potrebovali a v januari nas vykopli po mesiaci a pol takze sme nic nezarobili len prerobili..a v zmluve mas napisane ze ti zarucuju pracu do 3 mesiacoch a pracu nam ziadnu nepozhanali a ani nam nevratili peniaze...takze vrazis do toho asi cca1000 eur a zarobis ....... .(h***o).....asi tak ale kazdy sa ponauci az na vlastnych skusenostiach...ale rada sa o to podelim...hrozna skusenost nikdy viac....a to este nehovorim o tom ake bolo ubytko asi 30km od fabriky nikto ti ani neukaze kde to je ani nic daju ti adresu a musis si zobrat taxi za 30 libier aby si tam vobec dosla na pohovor....no nikdy viac...neznasam ich....pa katka
bara, 02.11.2011 00:31
Re ivana:
ďakujem všetkým čo tu napísali pravdu o tej agentúre, už som s nimi chcela začať spolupracovať, ale toto ma dostatočne včas zastavilo.
klamár Agentúra Mobile College, 14.11.2011 06:06
Re ivana: nedávajte zárábať hochštaplerom ako sú Agentúra Mobile College
Pravda bolí, 21.11.2011 23:56
chcela som isť s agentúrou Mobile College do Nemecka, ale rozmyslela som si to lebo majú vysoké poplatky a zlé zákaznícke služby,,,podľa mňa je to len ďalšia agentúra na slovenskom trhu čo sa živý podvodmi na poctivých ľuďoch za sprostredkovanie práce za províziu, pritom 250% provízie im dávate vy 250e zato,že vybavia prácu, ale tá práca nieje istá, lebo zmluva čo s nimi podpíše platí iba na Slovensku a nie na Nemecku tak pozor na nich podvodníkov!!!!
96ROMAN69, 22.11.2011 03:00
Re ivana:
Zdravim vas vsetkych.
Reagujem na vase otazky , pytate sa na Slovensku agenturu : Práca a štúdium v zahraničí - MobileCollege
www.mobilecollege.sk/
Poviem vam iba tolko ze tato agentura hrabe iba peniaze a ich servis nula bodov. A lutujem ze som dakedy oslovil tuto spolocnost. Nielen ja ale aj vela ludi ktorych som stretol v Bournemouth zo slovenska co cez nich vycestovali lutuju ako sa rozhodli. Radim vsetkym vycestovat do zahranicia bez agentury.
Momentalne pracujem v UK Bournemouth kde som vycestoval s touto agenturov. Bol som predtim v londyne aj s Priatelmi kde sme si celkom dobre zarobili. Kedže sme boli jazykovo na tom horsie a v londyne sa nam nepacilo a mesto bournemouth je pekne sme sa rozhodli pre agenturu v Ziline. Chceli sme chodit do skoly a zarobit si dake peniaze popri skole stim ze nam agentura zabespeci pracu a skolu. Prislo nam to jednouchsie riesenie. Bohuzial bola to nasa najvacsia chyba! Prisli sme o kopec penaz.
Nebudem komentovat Pana Juraja R z MC. Je profisionalny pristup je do materskej skolky a lutujem Pani Janu ktora snim spolupracuje.
Agentura Nam vybavila Skolu v ktorej nam slubili osobitny pristup ku kazdemu ziakovy a vela anglickej konverzacie. Bohuzial skola bola na urovni pocitacovej skole ktora je v BMTH zadarmo. Na hodinach sme vyplnuovali prefotene papiere z workBooku a presli sme v priebehu Dvoch 45 minutovych hodin jednu stranu pocas ktorej som mal moznost 2-3 x precitat co som doplnil do papiera. UZlohy sme vyplnovali sami a a po 15-20 minutach sme si to citali a kontrolvali. Trapne!
Slubili mi pracu v centre bournemouth blizsko skoly. Skola mi nasla pracu v ktorej by som ma 30 hodin tyzdenne aj to by som musel ochadzat do skoly z nej takže menej hodin ! reklamoval som to a ziadal o nahradnu pracu. nic nenasli , podarilo sa im najst dalsiu pracu v ktorej neboli ma ochotny pustat do skoly a neboli z toho nadseny! a bola este k tou v inom meste! nasiel som si sam robotu v priebehu 2 dni dobre platenu skoro 2x platenu ako oni ponukali dake s****y. ziadal som o zrusenie programu kedze su neschopny. ( nebudem ani len rozpisovat ako sme museli kazdy den im volat pred odchodom zo SR ako sa vyvyija situacia pre nas) agentura z profesionalne pomalym pristupomom polodmentneho pana JURAJA nam poslal 1 den potrebne informacie o ubytovani. Ubytovanie anie len nekomentujem, . Agtentura nemala ani len predstavu kde bdueme byvat a opisali nam byvanie uplne inak ako bolo!
V skratke Vypytali si odomna 180 libier zapisne na skolu
130 depozit na byvanie s ktoreho mi zo zahadnych pricin vratili len 80! ked som odchadzal vraj nas mala o tom inforomovat agentura vraj to mame v zmluve!
a 310 libier si odomna vypytali a povedali ze to je na odstupne pre skolu. Pri tom neskor v skole mi bolo povedane ze oni so mnou zrusili program a penaize nedostali!
Takže agentura si zobrala peniaze za to ze nevybavila NIC! 310 libier tu clovek zarobi za tyzden srat na ne :Hamba agenture ze si zoberie 310 libier za nic!!!! Stretnut pana Juraja este raz v zivote asi si to snim vybavim inak
OBCHADZAJTE KADE LAHSIE TUTO AGENTURU!!!!! PODVODNICI A MALI UZ AJ V MINULOSTI PROBLEMY! KAZDY Kto bol cez nich tu v Bournemouth len nadava !!!
Jaroslav Durana, 02.03.2012 07:55
Re 96ROMAN69:
Zdravim Vas!
-agentura Mobile College ma od zaciatku roku 2011 nove vedenie a len za minuly rok ziskala 2.miesto v kategorii \"male personalne agentury\" z pomedzi 200 inych agentur na Slovensku -a to za najlepsie vyberove procesy -hodnotene spatnou vazbou od samotnych uchadzacov.
( http://www.recruitrank.sk/awards2011/?cms_id=43498 )
Hodnotili to samotny uchadzaci -takze par zapornych reakcii od par anonymov nam urcite nenici renome. Zopar vybranych prispevkov od kladne hodnotiacich uchadzacov najdete aj na stranke mobilecollege .sk
V mojom mene mozem povedat len to, ze svoju pracu vykonavame svedomito a vzdy s najlepsim umyslom pre nasich uchadzacov. Vo svete nieje vzdy vsetko idealne a vo vsetkom sa najdu nedostatky -ale ked niekto tak velmi nadava napr. na pracu v rychlom obcerstveni v Nemecku -mal radsej sediet v skole ked bolo treba a mohol pracovat napr. v banke -preco by niektori uchadzaci isli cez nasu agenturu do tejto prace aj po druhy raz? (a su taky aj tento rok) -proste su prace, v ktorych je niekto stastny a niekto odpada z toho, ze uz mu maminka nestriha nechtiky a nepostiela mu postel.. Ti, co tvrdia, ze sa tam da lahko dostat cez urad prace vacsinou este cakaju v rade na chodbach.. Pokial ide o nespokojnost s niecim na pobockach v Nemecku - Kazdy \"ukrivdeny\" pracovnik moze danu pobocku McDonaldu alebo Burgerkingu zazalovat -a oni velmi rychlo stratia licenciu -ved sa jedna o nadnarodne spolocnosti,ktore musia dodrziavat pravidla inak pridu o licenciu.. Co sa tyka studijno-pracovnych pobytov : mozno niekto nemal stastie na najlepsieho ucitela a mozno niekto nemal najidealnejsiu pracu (partnerske skoly vyuzivaju mnozstvo zamestnavatelov) -ale my mame v agenture mnozstvo navstev spokojnych rodicov -mnohe ich deti doteraz pracuju v Anglicku a to najma vdaka spominanym programom..
Nejdem sa tu dnes viac rozpisovat o celom fungovani Agentury -snad by som len odkazal vsetkym anonymom, ktori maju nejaky problem s Agenturou Mobile College, aby mi pripadne dali vediet na 0903 199 901 o ich prispevku -rad sa Vam k Vasim pripomienkam ci staznostiam vyjadrim-nie ako anonym- ale ako veduci tejto Agentury.. (nebudem komentovat rozhodnutia minuleho vedenia -ale len komentare ludi, ktori vyuzili nase sluzby od zaciatku roka 2011)
Dakujem : Jaroslav Durana (RecruitRank Award finalist 2011)
PS: Agentura a jej sluzby nie su pre vsetkych -ti sikovnejsi nas samozrejme nepotrebuju..
A inak pre informaciu vsetkym -snazime sa momentalne viac obraciat na moznosti studia a jazykovych pobytov -nakolko mame uz dohodnutu spolupracu (vo viacerych pripadoch exkluzivnu) s mnozstvom zahranicnych skol a univerzit po celom svete..
je to smutné ako pan durana kl, 25.03.2012 23:36
Re Jaroslav Durana: prečo ste potom tvrdili,že poplatok,ktorý sme vam poslali,že v tom poplatku máme ubytovanie zaplatené, a dalšie veci,,,hahaha pan durana,ste taký klamár! 350e zato,že 150e ide vam za sprostredkovanie, a 250e zaloha za ubytovanie! hahahaha,vy klamar,,,ste si nehal celých 350e,,,,a bolo vam to jedno čo dalej,,,, + keby človek nevedel jazyk,,,,,,,,nevedel by si nič nevybaviť na urade v zahraničí, po prichode do cudziny sa musite hlásiť na mestskom urade a potom si musite vybaviť danové čislo a kreditnú kartu v danej krajine,aby vam mala na čo chodiť výplata(začo si vypýtajú zálohu 20e),,,pan durana ste ****áva*!!! jeden nanažraný špekulant čo špekuluje s prácou v zahraničí!!! keby som vedel,že 350e som vyhodil do vzduchu,,,tak to by som radšej iba len tak išiel do zahraničia, lebo aj tak tá prevádzka mc donald v zahraniči,ked tam prídete musite zložiť kauciu za byt, 400e ,,,,za oblečenie a veci do roboty 100e , za pračku a sušičku , 25e , máte 2žetony a 2žetony na pračku a sušičku na mesiac!,,,+ elektrika,voda!!! a to nájomné čo ste vy povedali,,,tak to je pekná blbosť! za takú malú izbu ako máme špajzu doma sme museli platiť 250e na osobu, a ked dve osoby na izbe tak každá 250e a ani o cent menej! čiže aj ked robite 2mesiace,,,,ste stále v minuse,,,, lebo oni vas davajú robiť podla toho ako sa im to hodi! poviem vám niečo otvorene pán durana, zarábate natom ,že ludia mladí či v strednom veku nemajú robotu,,,využívate zlú situáciu ludi bez roboty ,a využívate to ,že slubuje dobrú robotu v zahraničí a pritom je to tam ešte horšie ako tu,,,, napr. v tom rychlom občerstvený mc donald robia za minimálnu nemeckú mzdu 7,64e v čistom ani nie 6e. pan durana vy špina ani dane naplatíte!!! a pritom si pýtate nehorázne peniaze za služby, ktoré stoja za pič......... * ps. vráti sa vam to , tie špinavosti čo robite na ludi!
Slavka28, 23.11.2011 23:09
Re 96ROMAN69: Ja som bola cez nich na rovnakom programe tento rok a bola som maximalne spokojna s ich sluzbami. Takze hovor za seba a nehovor, ze kazdy bol nespokojny.
Pokial ide o 310 GBP tyzdenne, tak si myslim, ze to je slusny zarobok. Co si myslis, ze UK je teraz o stotisicovych zarobkoch? Tak to si naivna, vrat sa niekolko rokov dozadu!
S MobileCollege som bola spokojna maximalne!
xsirot10, 07.12.2011 20:21
Re Slavka28:
ahoj ja tiez tam rozmyslam ist kde si prosimta pracovala ...a studovala si popri praci
tajomstov, 13.01.2012 07:43
poviem vam jedno tajomstvo, všetkú prácu čo ponúkajú za poplatok dajdete na urade prácem,,,, poskytovatel v zahraničí ponuka pracu a ubytovanie zaroven,,,,nedajte sa od nich napaliť!!!
Jaroslav Durana, 02.03.2012 08:03
Re tajomstov: ..poznam jedneho, ktory mi toto tvrdil aj u nas v agenture -tiez spoliehal na nas Urad Prace -chudacik odstal tam doslova jamu ..a stoji tam este dnes ..kto neveriii nech tam beziii ..ten chlapiiik tam este stojiii :DDD
S pozdravom : Jaroslav Durana
hahaha, 26.03.2012 00:24
Re Jaroslav Durana: kamarat si našiel cez urad prace robotu v nemecku v mc donalde,,,uplne to isté čo ponukate vy,,,lenže na urade prace si nepýtajú zato stovky eur!!! a poviem vam len tolko ,že na slováka pozerajú v nemecku len z hora! ešte niečo,,,,,v mc donalde dostáve aj čierne body zato,že ste neni oholený či mate niaku učeš, čo sa im nepáči,,,,3čierne body a idete domov!!!, a manageri na prevádzke, ty najradšej aby ste dušu nechali v robote! proste nemci majú rádi lacnú pracovnú silu ku ktorej sa správajú ako k odpadu :) v nemecku separujú ludi tak ako smeti :)) si proste natom potrpia lakomci lakomý :),,,, :)) ps. nechápem,ako mohla takáto agentúra dostať licenciu :) to každý špekulant si môže za 10e kolok a 5e kolok založiť agentúru a ludi namotávať a zapalovať :)) vaša robota pan durana je len to ,že vam zavolajú z nemecka a povedia,,,potrebujeme tolko a tolko ludi.....a vy im to vybavíte a dostanete ešte peniaze od vašho nemeckého partnera a ešte od nás hlupych slovákou čo sa nechajú hlupo oklamať :) , pochybujem ,že takú niaku mc donald prevádzku v nemecku zatvoria len tak, mirnix dirnix, lebo ten majitel čo to vlastný tu licenciu by to len tak lahko nedopustil,,,,, pan Frank Mosher, biznis man,,,, keby vedel ako mu kazíte meno, si myslím,že takému chudákovy ako ste vy pan jaroslav durana by riadne zakrúlil tym gágorom nenažratým!!!
ivankooo, 21.02.2012 23:49
Re ivana: ak tak pozeram ivanka, pozitivne reakcie piše iba sama pracovná agentura mobile collage
Jaroslav Durana, 02.03.2012 08:00
Re ivankooo: tak to je pekna hlupost, chudacik anonym ta budem volat..
Ja nemam problem sa predstavit nez tu nieco napisem.. ..myslim, ze moje komentare su jasne viditelne.. ..pripomienky slusnych ludi vzdy radi riesime -bud emailom na jaroslav.durana@mobilecollege.sk alebo telefonicky na 0903199901 -nemam s tym vobec ziadny problem a rad Vam odpoviem na akekolvek pripomienky.. Este raz dakujem vsetkym spokojnym uchadzacom, ktory nam svojim hodnotenim prispeli k zisku 2.miesta v kategorii male personalne agentury http://www.recruitrank.sk/awards2011/?cms_id=43498 -este raz dakujeme a dufam, ze kazdeho rozumneho cloveka, ktory by potreboval nase sluzby -neodradi par nicim nepodlozenych komentarov
..s pozdravom : Jaroslav Durana
Stofan, 05.03.2012 17:38
no, ja som komunikoval s touto agenturou v roku 2010 to tam este sefovala pani JANA OSADSKA ktoru ak sleduje tieto fora pekne pozdravujem, a dopadlo to asi takto, Samozrejme som robil pohovor v anglictine kde povedali ziadny problem, tak si mislim ze teda dobre oukej, ale, po mesiaci co mi nezohnali pracu sa zacali vykrucat ze mam zlu anglictinu, a nakoniec, nebola ani praca ani placa, bol som vtedy v zufalej situacci pol roka nezamestnany a vytiahli odomna mislim ze 430libier alebo eur to si us vazne nepametam, ktore som od nich nedostal spet.... takze asi tolko k mobile ... uprimne, JA NEDOPORUCUJEM....
Príspevok vymazaný, 25.03.2012 23:14
Autor príspevku porušil kódex diskusného fóra, príspevok bol vymazaný.
pan durana a čo takto sebakrit, 25.03.2012 23:48
Re Príspevok vymazaný: pan durana, prečo ste to označili za nevhodné?:-D lebo to bola pravda a bolelo vás to :)) pan durana na tejto stránke dávate iba vy samé pozitívy,,,,inač ste riadne na ... :))
tu to mate :), 26.03.2012 00:33
ked viete po nemecky a nechcete ist cez agenturu do mc donaldu za poplatok newiem kolko stovák euro po novom :) tak napište na e-mail adresu frau BARBISAN, máte tu celú adresu. , podrobnejšie inf. na www.mcdonalds-regensburg.de ,cesta autobusom vas vide z BA do Prahy 15e a z Prahy do Regensburgu 30e, ale naspať je to iná káva :):) 90e vlak :) z regensburgu do wiedne a 20e vlak z wiedne do BA :))
Frank Mosher Restaurant e.K.
Silvia Barbisan
Augsburger Str. 37c
93051 Regensburg
silvia.barbisan@mcdonalds-regensburg.com